Pagini

duminică, 21 august 2011

Idei, idei



Cum eu am o "salbaticiune"(slabiciune) pentru Biohazard - de la trupa pana la semnul in sine mi-a venit o idee si am cautat sa transform o masca de gaze in far iar in locul lentilelor mastii sa pun 2 proiectoare cu lupa. Dupa ce am cautat in stanga si'n dreapta o masca de gaze am primit una cu bunavointa unui prieten de'al meu (si tin sa'i multumesc si aici) pe care apropiatii il stiu de "Chelie" (paradoxal are pleata) si ma gandeam sa o aranjez cam asa:







dar cum nici in ziua de azi nu am facut rost de proiectoare care sa se potriveasca am decis sa o las pentru urmatorul proiect care va fi (sper eu) surioara mai mare Yamaha XS400 din '83
Tot pentru viitorul proiect am facut si o mica transformare a filtrului de aer al mastii ~ claxon + alarma, dupa cum urmeaza:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cum ii sade mai bine?